lularena

lularena








Links












Live-Ticker F1 GP von Malaysia, Rennen

10.52: Auf Wunsch vo da Steffi tickert i doch mit . Es soll renga, aber wann, san se se no net ganz einig. Heidfeld sagt kurz vorm Start, andere sang nach na Viertelstund oder na halben, da Ecclestone hat grad gmoint, dass gar nimmer rengt .

Und da Kai Ebel hat uns immerhin versprochen, dass se Formel 1-Fahrer bei Regen net auflösen... Immerhin ebbs...

10.55: Wui, des schaut gscheid finster.

11.00: Einführungsrunde. No is trocken.

1.Rd: Start. Rosberg geht in Führung, Kubica bleibt steh. Buztton sched mehr af vier. Heidfeld af 9 vor. Kovalainen is scho im Kiesbett. Barrichello vor aufn 5.

2.Rd: Vettel immerhin scho mol 11. Rosberg setzt se weiter ab. Kubica fahrt wieder, aber laut unserm kompetenten Moderator fahlt wos am Motor. 

Eigentlich is des Rennen mal wieder sched a "Warten aufn Regen" . Scheiße is des Schwoarz.

3.Rd: Buemi greigt a neue Nase, Kubica steht mit Motorschaden draußen. Barrichello und  Alonso streiten um vierten Platz.

5.Rd: Wui, da Vettel hat an Hamilton überholt!!! Damit Vettel 10. und hinterm Heidfeld.

6.Rd: Vettel versoucht an Heidfeld zum Überholen. Klappt no net ganz,

7.Rd: Laut Brawn GP solls in 10 Min regnen. Also mach ma glei de Werbung :D

10.Rd: Vettel 9. Heidfeld sched mehr 11. Laut McLaren solls etz  in 10 Min regnen. Vettel mou aber wohl scho vorher tanken. Hoff ma as beste.

12.Rd: Vettel etz direkt hinter der Dreier-Gruppe Glock, Webber, Alonso

14.Rd: Vettel in da Box - noml Slicks. Scheiße... Dann brauch ma goa koan Reng mehr...

15.Rd: Irgendwo solln Regentropfen sa...

16.Rd: Roxberg als Führender beim Tanken. wieder Trockenreifen. Glock greigt a wieder Trockenreifen. Warad dafür, dass ma etz erst mal alle Tanken loun, bevors rengt

18.Rd: Trulli in da Box, damit Button Erster vorm Barrichello.

19.Rd: Wui, Raikkönen kimmt zum Tanken und greigt Regenreifen - obwohls no net rengt... Riskant.

20.Rd: Button in da Box - greigt wieda Trockenreifen.

21.Rd: A da Barrichello in da Box - Trockenreifen. Da Raikkönen is mit seine Regenreifen EXTREM langsam - und halten douns a net, de Reifen.

22.Rd: Regenreifen fürn Raikkönen war auf jeden Fall extrem falsche Entscheidung - aber irgendwo drepfelts anscheinds. Da Alonso is glei mal ins Kiesbett... Kimmt aber wohl wieda aussa. Wui, donnern douts a no.

23.Rd: Also etz ham se ziemlich alle Regenreifen gholt - obwohl i no koan Reng sech

25.Rd: Also guad, Tropfen han etz scho da, aber mehr a net

26.Rd: Glock anscheinend als einziger af Intermediates statt richtigen Regenreifen und damit im Moment echt schnellster. Der Überholt oan nachm andern.

27.Rd: So, aber etz regnets richtig. I segs no net ganz, aber da Kommentator... Vettel scho wieda in da Box, as 3. Mal scho. Scheiße.

28.Rd: Rosberg wieder in da Box - keine Ahnung wieso oder was für Reifen er holt. Glock inzwischen 4. Hamilton hat se a Intermediates gholt. Etz bitte REGEN! Hihi! Aber i fircht, dass da Vettel a sechane hat, also leiba net...

30.Rd:  So, etz hams alle af Intermediates gwechselt ghabt, etz holn se se wieda Regenreifen. Bzw.: da Glock, der ja vo Anfang an af Intermediates war, holt se Regenreifen. Super. Etz is gscheid nass. Etz holns wieda alle Regenreifen. Chaos.

31.Rd: Scheiße. Vettel aussegflong. 

32.Rd: Safety-Car kimmt, weil de Autos fast schwimma af daStreck.Also etz gruichans sched mehr. Wenn des so ausgeht...

33.Rd: RENNABBRUCH!!! Und etz mou i zum Essen :D

So, im Moment stengans alle rum und wortn, obs noml starten. Button momentan Erster vor Glock und Heidfeld. Regen wird zwar weniger, aber des Wasser mou ja a erst mol vo da Streck.

Fahrer san da Meinung dass zu dunkel wird zum Weidafahrn. Des kann ma heind wohl echt vergessen. Sitzen aber immer no alle in de Autos und wortn.

12.50: So, etz wern alle aus da Boxengasse gschmissn, de da nix zum soucha ham während am Rennen, also douns wohl weida irgendwann.

12.56: Doch net. Aus und vorbei. Endresultat:

 

1  Button
2  Heidfeld
3  Glock
4  Trulli
5  Barrichello
6
 Hamilton
7  Rosberg
8  Webber
9  Massa
10  Bourdais
11  Alonso
12  Nakajima
13  Piquet
14  Räikkönen
15  Sutil

 

5.4.09 13:02
 


Werbung


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen

Gratis bloggen bei
myblog.de